DPF
Me osaamme auttaa sinua DPF-ongelmissa. Hiukkassuodatin eli DPF/FAP löytyy kaikista uudemmista dieselautoista ja se ei ole ikuinen. Sen uusiminen maksaa tuhansia euroja. Meiltä onnistuu erilaiset toimenpiteet DPF ongelmiin. Ota yhteyttä!
EGR
EGR-järjestelmän merkittävin haittapuoli on imukanavien likaantuminen ja siitä johtuvat toimintahäiriöt. Yleensä imusarjan likaantumisesta johtuvat häiriöt alkavat kun ajomäärä on yli 250tkm, joissakin tapauksissa jo huomattavasti aikaisemminkin. Moottorinohjainlaite ohjaa EGR-venttiilin toimintaa. Kaikki muutokset, EGR-venttiilin käyttöasteen pienentäminen tai venttiilin kokonaan sulkeminen onnistuvat ohjelmaa muuttamalla. Työ voidaan tehdä tehonlisäyksen yhteydessä, tai ainoastaan EGR-venttiilin toimintaan liittyviä parametreja voidaan muuttaa. EGR venttiilin sulkemisen haittapuolena on pakokaasupäästöjen lisääntyminen ja moottorin hitaampi lämpiäminen.
ADBLUE
Kuorma-autoihin SCR-järjestelmä (AdBlue) on tullut EU4 päästöluokitusten myötä vähentämään NOx päästöjä. Valitettavasti SCR-järjestelmän toimivuus ja ylläpito on ainakin vanhemmiten varsin haasteellista ja myös kallista. Jos ajoneuvonne Adblue-järjestelmässä ongelmia tai olette turhautuneet tuloksettomiin korjausyrityksiin. Voimme tarjota teille vaihtoehtoisen tavan saada auton takaisin tienpäälle tuottamaan rahaa ja samalla voitte unohtaa Adblue-murheet lopullisesti.